Wygraj Klienta Treścią

Neuro-copywriting Pisz Do Mózgu Klienta. Od jutra!

Nikt nie lajkuje twoich treści? Nie wiesz, czemu Twoja strona nie sprzedaje? Mailingi do klientów giną w czeluściach internetu? ChatGPT nie pomaga?

STOP!

Popraw swoje treści OD RAZU.

Nauczymy Cię łapać uwagę klienta, pisać do jego mózgu. Twoich treści klienci nie będą przewijać kciukiem. Na szkoleniu otrzymasz łatwe techniki i proste wzory do zastosowania na drugi dzień.

Dla kogo jest to szkolenie:

Właścicielki i właściciele firm:

– dowiesz się jak pisać o produktach i usługach, by łatwiej docierały do mózgu

– otrzymasz konkretną wiedzę, jak działa mózg i jak klienci dziś konsumują treści – na stronach i w social media.

Czego się dowiesz?

  • jak pisać do mózgu rozproszonego klienta
  • jak stosować techniki neuromarketingowe
  • jak złapać uwagę
  • jak i czemu MUSISZ pisać prosto i konkretnie
  • jak pisać językiem korzyści i obaw (i czemu)
  • jak tworzyć niepomijalne posty na social media
  • jak (bezkosztowo) pisać lepiej niż ChatGPT?!

Zobacz szczegółowy PROGRAM!

Data szkolenia on-line:

28/02/2024, godz. 09:00-13:00 ( 0,5h przerwa w trakcie)

Miejsce:

Szkolenie on-line, przed własnym komputerem w możliwie najbardziej komfortowych warunkach ( Platforma Zoom)

Zgłoszenie się na szkolenie i wzięcie w nim udziału:

Dla osób, które się zgłoszą na szkolenie, organizator, dzień przed szkoleniem, wyśle kompletną informację jak ono będzie wyglądało i gdzie należy się zalogować

Zgłoszenie na szkolenie:

Jeżeli jesteście zainteresowani wzięciem udziału w szkoleniu proszę wysłać Formularz zgłoszeniowy na adres agnieszka.dixa@arrkonin.org.pl  

UWAGA! Prosimy o czytelne  podawanie adresów e-mail, na które zostanie wysłane zaproszenie do logowania na szkolenie

Termin zgłaszania się mija w dniu 26.02.2024 o godz. 12.00.

Zachęcamy również do wzięcia udziału w  bezpłatnym doradztwie!

Jeśli uznasz po szkoleniu, że chcesz zrobić coś więcej dla swojej firmy, zgłoś się na dodatkowe konsultacje, na których wspólnie z naszą ekspertką pracować będziecie nad konkretnym tekstami twojej firmy oraz nad wyzwaniami, które przed Tobą stoją!

Doradztwo indywidualne on-line będzie dostępne dla firm w ustalonych wcześniej terminach i  godzinach.

Aby zapisać się na doradztwo wystarczy w formularzu zgłoszeniowym na szkolenie –  wstawić znak „X” w odpowiednim miejscu.

Warunkiem udziału w doradztwie, jest uczestnictwo w szkoleniu.

Udział w doradztwie jest nieobowiązkowy. Można brać udział tylko w szkoleniu.

Ekspert prowadzący szkolenie:

Joanna Burdek- 17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 własny biznes. Dyplomowana strateżka, copywriterka, wykładowczyni Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito i Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie.

Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology.

Autorka i prowadząca szkolenia dla Marketer+. Współautorka książki „Neurocopywriting” – premiera 2024.

Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, neurocopywriting — pierwsze w Polsce.

Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 2 lata przeszkoliła 1223 osoby z neurocopywritingu, nowych trendów, brand purpose, strategii marki..

Zapraszamy do uczestnictwa wszystkich zainteresowanych!

Skip to content