Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie w ramach działalności ośrodka Enterprise Europe Network zaprasza na bezpłatne szkolenie on-line pt.  „KSeF i e-faktura. Klucz do efektywności w biznesie międzynarodowym w 2023/2024”, które odbędzie się w dniu 7 grudnia 2023.

Zapoznaj się z programem szkoleniaPROGRAM

Zgłoś się i wyślij do nas FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Korzyści z uczestnictwa.

  • Pozyskanie kompleksowej wiedzy na temat e-Faktur i zasad działania Krajowego Systemu e-Faktur.
  • Poznanie sposobu podejścia do wdrożenia e-Faktur.
  • Pozyskanie wiedzy na temat „braków” w fakturach wystawianych obecnie w kontekście „przełożenia” tych faktur do schemy e-Faktury.
  • Pozyskanie praktycznych wskazówek, na temat newralgicznych elementów schemy e-Faktury.
  • Przekazanie uczestnikom propozycji sposobu zarządzania uprawnieniami i metodami uwierzytelnienia.

Szkolenie jest przeznaczone dla:

  • dyrektorów, kierowników, menadżerów odpowiedzialnych za wdrożenie KSeF w firmie/jednostce,
  • pracowników działów księgowych,
  • fakturzystów,
  • właścicieli i pracowników biur rachunkowych,
  • służb IT.

Data szkolenia on-line:

07/12/2023, godz. 09:00-15:00

Miejsce:

Szkolenie on-line, przed własnym komputerem w możliwie najbardziej komfortowych warunkach

Zgłoszenie się na szkolenie i wzięcie w nim udziału:

Dla osób, które się zgłoszą na szkolenie, organizator, dzień przed szkoleniem, wyśle link. Szkolenie odbędzie się poprzez platformę ClickMeeting.

Zgłoszenie na szkolenie:

Jeżeli jesteście zainteresowani wzięciem udziału w szkoleniu proszę wysłać FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY  na adres agnieszka.dixa@arrkonin.org.pl  

UWAGA! Prosimy o czytelne  podawanie adresów e-mail, na które zostanie wysłane zaproszenie do logowania na szkolenie.

Dla osób, które się zgłoszą zostanie przygotowany zdalny dostęp do odbycia szkolenia, a wszystkie informacje zostaną wysłane na podanego przez Państwa emaila.

Termin zgłaszania się mija w dniu 06.12.2023 o godz. 12.00.

Ekspert prowadzący szkolenie:

Hubert Grzyb – adwokat, doradca podatkowy. Założyciel i partner zarządzający kancelarii adwokackiej specjalizującej się w doradztwie podatkowym. Doradza w skomplikowanych projektach dotyczących podatku VAT oraz podatku dochodowego na rzecz polskich oraz zagranicznych podatników. Doświadczony wykładowca, głównie w tematyce podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego. Prowadzi szkolenia m. in. dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych, w tym pracowników organów podatkowych, dla doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Autor publikacji z zakresu podatku VAT oraz podatków dochodowych.

Zapraszamy do uczestnictwa wszystkich zainteresowanych!

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt :

Agnieszka Dixa

📞+48 691-016-104

 📧 agnieszka.dixa@arrkonin.org.pl

Skip to content