Szkolenie on-line: Jak wykorzystać narzędzia oparte na AI w rozwoju biznesu?
Sztuczna Inteligencja i narzędzia automatyzacji pracy.Czy wiesz, jak narzędzia oparte na AI mogą zaoszczędzić czas i znacznie zwiększyć produktywność i innowacyjność w Twojej firmie?
Sztuczna Inteligencja to nie przyszłość – to teraźniejszość!
Zapraszamy na szkolenie “Jak wykorzystać narzędzia oparte na AI w rozwoju biznesu?
Dowiedz się, jak zaoszczędzić czas, wykorzystując narzędzia online. Na szkoleniu nie poznasz przykładów z wielkich koncernów. Zdobędziesz za to wiedzę , jak samodzielnie wdrożyć optymalizację swojej pracy od dziś.
- Poznasz strategie oszczędzania czasu i zasobów, co przekłada się na zwiększenie produktywności.
- Dowiesz się, jak wdrożyć te rozwiązania w swojej firmie. Implementacja AI i automatyzacji nie jest już zarezerwowana dla korporacji.
- Wykorzystanie narzędzi automatyzacji pracy może dać Twojej firmie przewagę nad konkurencją przez optymalizację procesów.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę, którą możesz od razu zastosować w codziennej pracy.
DLACZEGO WARTO?
- Zrozumiesz kluczowe korzyści płynących z wdrażania AI i automatyzacji w codziennych operacjach firmy.
- Otrzymasz praktyczne porady, jak wykorzystać potencjał narzędzi takich jak Chat GPT do optymalizacji pracy i komunikacji.
- Uzyskasz wiedzę z zakresu automatyzacja tworzenia i zarządzania treścią.
- Poznasz narzędzia do tworzenia profesjonalnie wyglądających grafik i wideo dla Twojej firmy.
- Dowiesz się, jak AI i automatyzacja będą kształtować przyszłość pracy i biznesu.
Co w PROGRAMIE?
- Wstęp i cel prezentacji: Zrozumienie kluczowych korzyści płynących z wdrażania AI i automatyzacji w codziennych operacjach firmy.
- Studia przypadku: Rzeczywiste przykłady zastosowania AI w różnych branżach, pokazujące konkretne korzyści i wyniki.
- A wszystko zaczęło się od… jak wykorzystać Chat GPT: Praktyczne porady, jak wykorzystać potencjał narzędzi takich jak Chat GPT do optymalizacji pracy i komunikacji.
- Narzędzia dla każdego – mój wirtualny poradnik:
- Treści: Automatyzacja tworzenia i zarządzania treścią.
- Grafiki: Proste narzędzia do tworzenia profesjonalnie wyglądających grafik.
- Wideo: Jak szybko i efektywnie tworzyć atrakcyjne wideo dla Twojej firmy.
- Praca marketingowa: Jak AI może przekształcić Twoje działania marketingowe:
- Analityka: Zrozumienie danych dla lepszych decyzji biznesowych.
- Strona internetowa: Automatyzacja obsługi klienta i personalizacja doświadczenia użytkownika.
- Social media: Efektywniejsze zarządzanie i angażowanie w mediach społecznościowych.
- Życie to nie tylko praca – rozwijaj swoje pasje: Jak narzędzia AI mogą wspierać rozwój osobisty i pasje poza pracą.
- Przyszłość, która nieuchronnie nas czeka: Wgląd w to, jak AI i automatyzacja będą kształtować przyszłość pracy i biznesu.
- Podsumowanie i konkurs: Zestawienie najważniejszych punktów.
Data szkolenia:
06/06/2024, godz. 11:00-14:30 ( w tym 30 min przerwy )
Miejsce:
Szkolenie on-line, przed własnym komputerem w możliwie najbardziej komfortowych warunkach.
Zgłoszenie na szkolenie:
Formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem- https://tiny.pl/ddcjw
Termin zgłaszania się mija w dniu 04.06.2024.
Zachęcamy również do wzięcia udziału w bezpłatnym doradztwie!
Jeśli uznasz po szkoleniu, że chcesz zrobić coś więcej dla swojej firmy to zgłoś się na dodatkowe konsultacje, w trakcie których wspólnie z naszym ekspertem pomyślicie jakie narzędzia wykorzystać do optymalizacji pracy i komunikacji w Twojej firmie.
Doradztwo indywidualne on-line będzie dostępne dla firm w ustalonych wcześniej terminach i godzinach.
Warunkiem udziału w doradztwie, jest uczestnictwo w szkoleniu.
Udział w doradztwie jest nieobowiązkowy. Można brać udział tylko w szkoleniu.
Ekspert prowadzący szkolenie:
MATEUSZ BIERNACKI
współwłaściciel, dyrektor ds. zarządzania i marketingu w firmie Rekinysukcesu.pl
„Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online. Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów.”
Zapraszamy do uczestnictwa wszystkich zainteresowanych!