Już 17 listopada obędzie się otwarte dla przedsiębiorców, instytucji otoczenia biznesu oraz samorządów spotkanie poświęcone transgranicznej sprzedaży online. Myślisz o rozwoju lub zainicjowaniu handlu na międzynarodowych rynkach i szukasz eksperckiego wsparcia? Zapraszamy do Konina. Podczas konferencji nasi prelegenci powiedzą, jak w sposób optymalny wykorzystać e-commerce w budowie strategii ekspansji zagranicznej.  

W PROGRAMIE M.IN.:

  • Bezpłatna oferta wsparcia ekspansji prezentowana przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu – strategie wejścia na zagraniczne rynki, budowanie przewag biznesowych, praktyczne case study.
  • Ekspansji zagranicznej zdecydowanie sprzyja e-commerce, stąd druga część spotkania poświęcona będzie kwestiom transgranicznego handlu online, czyli cross border e-commerce.
  • Wiedzą o technikach skutecznej sprzedaży online na rynkach zagranicznych podzieli się Mateusz Grzywnowicz – Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak eBay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace’ach. Wysłał polskie produkty już do ponad 100 krajów na wszystkich kontynentach, przeprowadził setki audytów kont sprzedażowych.
  • Będzie też Dominika Kucińska – Education and Merchant Development Partner z najpopularniejszej w Polsce platformy zakupowej – Allegro, które po przejęciu czeskiego giganta e-commerce Grupy Mall otworzyło dostęp do 32 mln klientów w Czechach, Słowacji, Węgrzech oraz Słowenii i Chorwacji.

JAK WYGLĄDA RYNEK, NA KTÓRYM DZIAŁASZ?

Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.

POLSCY E-SPRZEDAWCY SĄ ZNIKOMO OBECNI NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH. ZMIEŃMY TO!

Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem.
Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.

PARTNERZY: Wielkopolski Fundusz Rozwoju, Konińska Izba Gospodarcza

AGENDA: https://www.wfr.org.pl/wydarzenie/konferencja-w-koninie-porozmawiajmy-o-zagranicznym-biznesie/

ZACHĘCAMY DO REJESTRACJI!

Udział jest bezpłatny. Chęć udziału można zgłosić na adres wydarzenie@wfr.org.pl lub poprzez stronę internetową – www.wfr.org.pl – na podstronie wydarzenia (zakładka „Aktualności). Użyj przycisk „zapisuję się”!

O CYKLU KONFERENCJI „POROZMAWIAJMY O ZAGRANICZNYM BIZNESIE…”

Konferencje z serii „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie” organizowane przez Wielkopolski Fundusz Rozwoju to cenione przez przedsiębiorców spotkania, podczas których omawiane są możliwości rozwoju firm, w tym na międzynarodowych rynkach. Tegoroczny cykl rozpoczął się na początku października w Pile, na trasie były też Leszno oraz Kalisz, teraz czas na Konin. Serdecznie zapraszamy 17 listopada!

Skip to content